Már rég nem a Lada teszi a keletet, de hiába sorakoznak SUV-ok az utcán, a globalizált felszín ellenére még mindig nem lettünk „ugyanolyanok”.

Ez az alapüzenete az egyik legérdekesebb hazai brand, az OST új lookbookjának.

A friss göncök a 2000-es évek szinte már tabuként kezelt vizualitásából táplálkoznak: kínai piacos sárkányok, chessboard minta mindenhol, rave-es csillogás, bő nadrágok, safety neon elevenítik fel a közelmúlt esztétikai no-go zónáját. Ezek a tipikus motívumok kerülnek új összefüggésbe a kilencvenes évek kanapékárpitjait idéző lilás mintákkal, fakó színekkel, és a márkára jellemző keleteurópaias szögletességgel keveredve.

“Olyan ez, mintha Nellyland kelne életre Rózsavölgyben a Dilemma klipjéből – utalnak a tervezők Nelly és Kelly Rowland 2002-es számára. “Nem érezzük cikinek az ilyen profán inspirációkat. Minél összetettebb képre, ellentmodásos elemek vegyítésére törekszünk.”

“Nem akarunk púderszínű, minimalista valóságot teremteni, abból van elég, és szerintünk nem tükrözi a körülöttünk lévő világot.”

“Számunkra fontos, hogy valószerű, ténylegesen hordható termékeket tervezzünk. De ha gejl, habos ruhákat érzünk aktuálisnak, akkor azok is beleférnek a képbe. Mindig a már-és-még nem kúl az, ami izgatja a fantáziánkat” – mondják.

A hétköznapi normalitás egyúttal a Z generáció feszélyezetlenségére irányítja a figyelmet, arra a könnyedségre, ahogyan a közelmúlt tabunak számító darabjait életre keltik az X generáció családi házas idáljai között.

És akkor képek!

Az OST korábban is csinált szép húzásokat, emlékezzünk csak:

Gondoltad volna, hogy egy pesti plázamoziban fognak elkészülni 2017 eddigi legmenőbb divatfotói?