Mindketten kijönnek egy-egy új kollekcióval.

2018. június 14-én kezdődik a keleti nagyhatalom ölében a labdarúgó világbajnokság, természetes, hogy ugranak a legnagyobb brandek meglovagolni a vulkánként feltörő focihype-ot.

A Nike konkrétan karrierjének első oroszos tematikájú fociruházat-kollekcióját mutatja be az alábbi fotókon, Football Korobka fantázianéven, amiből a korobka arra a ráccsal körbevett, nem túl nagy (Magyarországon is sok helyen létező) betonpályát jelenti, ahol a legtöbb orosz megszereti a sportot gyerekként.

A vezető tervezője a kollekciónak Dimitri Oskes volt, aki egyébként is az orosz utcadivat egyik forradalmasítójaként ismert, meg a FACES&LACES interaktív kiállítás-projekt alapítójaként.

További kulcsfigurák, akik részt vettek a dizájnban: Vsevolod Cherepanov a SEVER-től, az orosz származású kanadai DJ CYBER69, a BELIEF nevű moszkvai concept store és a ZULUWARRIOR kreatív közössége. Az biztos, hogy amit összehoztak, azt fogják még emlegetni sokan:

 

Kedvenc orosz divatállatunk, aki már januárban megmondta, hogy idén milyen ruhákat adna ránk legszívesebben, szóval Gosha Rubchinskiy is belép a képbe, hát persze – őt az Adidas húzta be magának.

Persze a fehér, a vörös és a fekete uralkodik a közelgő kollekcióban, meg egy tisztességes adag kilencvenes évekbeli oldschoolság. Nem is vártunk volna mást!