Az Alma Vetlényi márka „Egyenlő Színek” címmel indít kampányt az antirasszista világnap alkalmából.

Vetlényi Alma új kollekciójának központi gondolatát a színek, a színek harmóniája, együtthatása, egyenrangúsága adja. A ruhák színe kapcsán pedig egy fontos és aktuális kérdésre: a rasszizmusra és az ellene való fellépésre is ráirányírja a figyelmet.

Világszerte március 21-én tartották a faji megkülönböztetés elleni küzdelem nemzetközi napját, aminek időpontját az ENSZ 1966. október 26-án jelölt ki először. Az antirasszista világnapon a különféle emberjogi szervezetek mindenütt megemlékezésekkel, demonstrációkkal fejezik ki a faji megkülönböztetés, a kirekesztés és elnyomás elleni tiltakozásukat.

“Én a ruháimmal, pontosabban a ruháim színvilágával tüntetek a rasszizmus ellen. Számomra mindegyik szín egyformán értékes és fontos”

– mondta Vetlényi Alma.

 

Az Alma Vetlényi márka a kezdetek óta bátran tematizál valódi, égető problémákat; nem csupán a fenntartható divat, a gyártás és fogyasztás ökológiai vonatkozásai, de súlyos társadalmi kérdések is foglalkoztatják. Kollekciójával, személyes hitvallásával ezekre próbálja felhívni mások figyelmét.

Az antirasszista világnap alkalmából készített Egyenlő Színek kampánya a White Rabbit Budapest munkája.