Annyit már a bevezetőben segítünk, hogy tényleg nem a Nike volt az, de nagyon nem.

Hanem bizony a Kanye Westtel felvonuló háromcsíkos márka, az Adidas gyűjtőtte be a legtöbb lájkot. A Kickposters hashtag-alapú felmérése szerint Adidasék összesen 78 millió szívecskét kaszáltak, míg a Nike mindössze harmincmilliót, amit még a negyvenmilliós Vans is túllicitált.

Azt azonban érdemes kiemelni, hogy a nagy márkák több különböző hashtaggel is szerepelnek a népszerű képmegosztós oldalon, így ha Kickpostersék megtették volna azt a szívességet, hogy ezeket együtt kezelik, akkor még izgibb grafikonok jöhettek volna ki.

Ellenben készült egy olyan táblázat is, ami azt nézte, hogy átlagosan mennyi lájkot kap egy bizonyos hashtaggel ellátott poszt.

Itt viszont már nem volt kecmec, a Vans lett a király, és még a New Balance is beelőzte az Adidast.

Tehát hiába a töménytelen, de egyesével kevesebb lájkot hozó adidasos poszt. Egy jó Vansszel biztosabban lehetett gyűjteni a tetszikeket.

Ez pedig a fenti két táblázat összevonva a nagy megfejtések kedvelőinek:

Hát ilyen volt az Instagram 2015-ben sneakerlájkilag. Posztoljatok és tetszikeljetek sokat jövőre is!

(via kicksonfire)