Nem sok divatcég ábrázol dugást a cuccain, aminek megvannak a maga nagyon egyszerű okai: se a kereskedők nem szívlelik az ilyet, se a Facebook erkölcsrendészete, ami pikpakk elkaszál egy ilyen reklámot, és az emberek sem feltétlenül szívesen húznak magukra egy ilyet, ha nem akarnak dühös anyákkal farkasszemet nézni a villamoson.

A Carne Bollente viszont tök ügyesen áthidalta ezeket a dilemmákat.

Azok a pajkos illusztrációk, amik az ő ruháikra kerülnek rá,

úgy mutatnak meg dolgokat, hogy nem mutatnak meg dolgokat.

Szőrös alsórészeket, genitáliákat, egyéb necces tetthelyeket mindenhol jótékony homály fed, vagy inkább mondjuk úgy, hogy elnagyolt varrótechnika. Ráadásul szándékosan kicsik ezek a díszítések, így ahhoz, hogy valaki zsigerből felháborodjon, nagyon közel kell állnia hozzánk. Ha meg már annyira közel áll, akkor úgyis minimum egy barát, vagy annál is több, nem?!

A Hijiri Endo, Théodore Famery, Agoston Palinko és Felix Gesnouin néven anyakönyvezett párizsi kreatívok eredetileg viccként indították a márkát, de mára életre kelt a dolog, ami bevallottan a 90-es évek felnőttfilmjeiből merít, de, mint feljebb vázoltuk, sohasem vulgárisan.

A maradék képekhez most már csak álljon itt a márka neve magyarra fordítva, csak hogy véletlenül se hagyjuk ki a ziccert:

a Carne Bollente forrásban lévő húst jelent.

Mit mondjunk még? Ja, itt a webbolt!

Egyébként nem ők az első franciák, akik képesek úgy megjeleníteni a pajzánkodást, hogy igazából semmilyen pornószűrőn nem akadna fenn. Erre az illusztrátorra emlékeztek? Emlékezzetek:

Ez a párizsi lány olyan ravaszul rajzol szexet, hogy nem bünteti meg érte az internet