Amikor Kanye West a világra szabadította első Yeezy Boost cipőit – a klasszikus megosztó sneakert, hiszen egyesek rajonganak érte, mások már magát a dizájnt is egy fröccsöntött talpú giccsnek látják -, akkor tett egy nagyívű ígéretet: azt, hogy egyszer majd mindenki számára elérhető lesz a sportcipők legluxusabbja.

Egyelőre ugyan forintban mérve még mindig hatszámjegyű összeget kell kicsengetni egy kanyés adidaszért, szóval akár azt is hihetnénk, hogy az ígéret csak egy jól hangzó lózung volt a jézuskomplexusos repper szájából, de a portéka sztoriját árgus szemmel követő YEEZY MAFIA csapata most közzétett egy infografikát, ami azt hivatott ábrázolni, hogy az Adidas mintha tényleg elkezdett volna ebbe az irányba mozogni.

A 350 V2 felségjelzésű cipő óta ugyanis minden egyes megjelenéssel nőtt az elérhető cipők mennyisége, a resell ár pedig csökkent, nyilván:

Egy kommentelő kommentjét azért ideraknánk a Hypebeast-ről: “nem az ellátmány nő, hanem az érdeklődés csökken.” Ezen is el lehet gondolkodni.