A francia Brand Finance megint tüneményes táblázatba hegesztette össze, hogy mely márkák érik a legtöbbet a világon. Itt van az első tíz:

A Nike tehát idén 32 milliárd dollárt ér (ez 9,38 billió forint, és csak hogy érzékeljük az irdatlan nagyságát: ez az idei magyar költségvetés kiadási főösszegének nagyjából a fele), a H&M pedig 19 milliárdot (5,6 billió forint). Tavaly ugyanők voltak a listavezetők, nem lennénk meglepve, ha őriznék ezt a hagyományt jövőre is.

Őket követi a Zara, Lajosék Vuittonja, és az Adidas. Mókás, hogy utóbbi kettőt nemrég – ezek szerint remek érzékkel – egy magyar egyedicipődizájner boronálta össze egyetlen csukán:

Ez a magyar srác elképzelte, milyen lenne, ha a Louis Vuitton kollaborálna az Adidasszal. Dizájncipője megőrjítette a sneakervilágot

(via)